نکات مدیریتی
14 نکته در رفتار مدیریتی
نکات مدیریتی
1-با قدردانی به موقع از کارمندان، انرژی کاری آنان را افزایش دهید و حسن خلاقیت را در آنان تقویت کنید.
2-موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و همیشه متبسم باشید.
3- هرگز برای پیشبرد اهداف کاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.
4-سعی کنید اسامی کارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت کردن با آنان، نام شان را به زبان بیاورید.
5- همواره به خاطر داشته باشید به کار بردن الفاظ مودبانه از اقتدار شما نمی کاهد.
6- اشتباهات زیردستان را بیش از حد لازم به آنها گوشزد نکنید.
7- امین و رازدار افراد باشید.
8- روی اشتباهات خود پافشاری نکنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.
9- با عبارات کنایه آمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.
10- با آرامش و خونسردی به حرف های دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتبا حرف آنان را قطع نکنید.
11- روش محاسبات مالی را تا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.
12- در جلسات دائما به ساعت خود نگاه نکنید.
13- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه کنید.
14-تا صحت و سقم مسئله ای روشن نشده کسی را مواخذه نکنید.
://forsatnet.ir